Aloqadaman


UMSning barcha abonentlari hatto balans salbiy bo‘lganda ham, “Aloqadaman” deya oladilar!

Agar balansingizni to‘ldirishga ulgurmagan bo‘lsangiz, kimdir Sizga qo‘ng‘iroq qilolmasligi yoki SMSlarni ololmasligingizdan havotirlanmang!

Hatto balansingiz salbiy bo‘lganda ham, Siz kiruvchi qo‘ng‘iroqlarni qabul qilish va SMS-xabarlarni olish, 0890 raqami orqali UMS Aloqa markaziga va shoshilinch yordam xizmatlariga qo‘ng‘iroq qilish , *100# USSD so‘rovi orqali balansingizni tekshirish, shuningdek “Raqamni aniqlash”, “Chaqiruvni kutish/ushlab turish” hamda “Va’da qilingan to‘lov” xizmatlaridan foydalanish imkoniga ega bo‘lasiz.

Bunda Siz atayin biron harakatni amalga oshirishingiz shart emas. Buning uchun O‘zbekiston Respublikasi hududida, “UMS” MChJ tarmog‘i amal qiladigan joyda bo‘lishingiz kifoya.

2016 yil 25 oktabrdan “Aloqadaman” xizmatining amal qilish muddati – balansingiz nolga teng yoki manfiy bo'lgan vaqtdan boshlab 180 kunni tashkil etadi*.

Mobil telefoningizni o‘chirmasangiz bo‘lgani – yaqinlaringiz har qachon sizga qo‘ng‘iroq qila olishadi!

*Agar raqam 3 oy davomida bandlangan holatda (manfiy) bo’lsa, kompaniya abonent bilan shartnomani bekor qilish huquqiga ega, bunda xizmatlarni ko’rsatish to’htatiladi, yechib olingan abonent to’lovi qaytarilmaydi.